Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

ΜΠΟΛΑΚΙΑ ΓΙΑ ΓΛΥΚΑ

ΜΠΟΛΑΚΙΑ ΓΙΑ ΓΛΥΚΑ


Καλημερα σας και καλο μηνα!!!Εδω και καιρο μαζευα στο συρταρι της ανακυκλωσης αυτα τα τοσοδουλικα μικρα πηλινα κουπακια που καποτε περιειχαν γιαουρτι..Τα θεωρουσα τοσο χαριτωμενα λογω του μικρου μεγεθους τους που δεν μου εκανε καρδια να τα πεταξω.

Ετσι λοιπον τα μαζευα περιμενοντας να μου ερθει καποια ιδεα
Βρηκα τροπο να τα αξιοποιησω κανοντας τα, ατομικα μπολακια για κρεμουλες και γλυκα.Τον τροπο τον βρηκα στο μπλογκ της Λιλας http://lila365idees.blogspot.gr/2012/06/pots-of-yoghurt-in-style-indian.html .Αφου τα ασταρωσα τα εβαψα και μετα τα περασα με βερνικι.

Προτιμησα τα εντονα και ζωηρα χρωματα προσθετοντας ασπρες βουλες.

Να μην κανω και μια ζεστη κρεμουλα να τα τσεκαρω?


 Επι τη ευκαιρια θα ηθελα να ευχαριστησω και δυο  φιλες  την ΜΙΡΑΝΤΑ απο το http://mirantaslittlegarden.blogspot.gr/ και την http://daphnofila.blogspot.gr/που 

 

μου εστειλαν το παραπανω βραβειο.Πρεπει να το χαρισω σε 10 μπλογκ που εχουν λιγοτερα απο 200 μελη.Μου ειναι πολυ δυσκολο καθε φορα να αποφασισω,για αυτο αποφασισα να το χαρισω σε ολες σας .
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

39 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλό μήνα!
    Πολύ καλά έκανες και δεν τα πέταξες..έγιναν πανέμορφα. Και τα χρώματα που τους έδωσες είναι πάρα πολύ όμορφα! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο μηνα Παρασκευη μου!Εκανα και ζελε σε αυτα αλλα δεν προλαβα να τα φωτογραφισω.Αποδειχτηκαν ομως πολυ βολικα

      Διαγραφή
  2. καλο μηνα να εχουμε! ειναι καταπληκτικα μπραβοοοοοοοοο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραία που τα έκανες πουά!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Βερα!Μου αρεσουν ολα τα εντονα χρωματα και τα καρο και τα πουα και τα ριγε.

      Διαγραφή
  4. Έγιναν πανέμορφα!...και είναι μοναδικά!....να τα χαρείς!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς σε βρήκα στο όμορφο blog σου!!! Μου αρέσει πολύ!!! Τα έκανες πολύ χαριτωμένα τα μπολάκια!!! Φιλιά και καλό μήνα!!!
    Φωτεινή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ορισες Φωτεινη!Σε ευχαριστω και να περνας να τα λεμε.Φιλια

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφα Αναστασία!!! Και τα χρώματα που διάλεξες αλλά και το πουά τα έκαναν πολύ ιδιαίτερα κομμάτια!
    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο μηνα να εχουμε Μαιρη!Το ηξερα οτι θα σου αρεσαν.Και οι μπογιες που χρησιμοποιησα ηταν οτι βρηκα μπροστα μου.Το βερνικι ομως τα προστατευσε μια χαρα

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα! Είναι υπέροχα!!!!!! Να κάνεις και σοκολατόπιτα εκεί μέσα ή σουφλέ σοκολάτας, θα γίνει τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιβικα μου αβαφα τα χρησιμοποιω στον φουρνο.Βαμμενα ομως δεν εχω δοκιμασει.Θα δοκιμασω.Φιλια Αναστασια

      Διαγραφή
  8. Αχ, τι ομορφα που τα εφτιαξες!
    Και μονο τα χρωματα και τα πουα με κανανε να χαμογελω1
    Και με φθινοπωρινο ντεκορ, παρακαλω...
    Κανελιτσα σε σχημα βελανιδοφυλλου.... σχεδον την μυριζω....!

    Καλο μηνα, Αναστασια μου.... ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαγια μου Καλο φθινοπωρο να εχουμε και αισιοδοξο!Τα απλα πραγματα μας κανουν να χαμογελαμε.Πολλα φιλια Αναστασια

      Διαγραφή
  9. Καλό μήνα,ωραία τα αξιοποίησες τα πήλινα,συγχαρητήρια για τα βραβεία,φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι όμορφα και χαρούμενα που έγιναν!!!!!Καλό σου μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χαχαχα !!!! Τελικά δεν θα αφήσουμε κεσεδάκι για κεσεδάκι !
    Πολύ όμορφα έγιναν και τα δικά σου !
    Χαρούμενα, φωτεινά χρώματα ! Μπράβο !
    Δεν νομίζω όμως να αντέξουν στον φούρνο...θα το ρισκάρεις ???
    Φιλάκια πολλά και καλό μήνα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο μηνα Μαριανα!Αβαφα τα βαζω στον φουρνο και ψηνω.Αλλα αν χρησιμοποιουσα αυτες τις μπογιες που ψηνονται για να δεσουν λες να πιανε?

      Διαγραφή
  12. Kαλό μήνα!Πολύ όμορφα τά στόλισες τά κεσεδάκια!Τρελλαίνομαι γιά τά πουά πού τούς έβαλες!Καλό βράδυ!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χαρούμενα και πολύ όμορφα!Και μένα δε μου κάνει καρδιά να τα πετάω!Καλό μήνα και φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έχω κι εγώ τέτοια και σκέφτομαι να τα κάνω κάτι!!!τα δικά σου έγιναν υπέροχα!!!!μπράβο σου!!!!καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποινα νομιζω πως με ειδικες μπογιες που ψηνονται για να στεγνωσουν,θα ειναι ενταξει.Εγω δεν εχω,γι αυτο τα χρησιμοποιω μονο για γλυκα ψυγειου.Καλο μηνα και απο μενα!

      Διαγραφή
  15. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ!!!!ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλως σε βρηκα! Μου αρεσουν και μενα τα πηλινα μπολακια αλλα δεν ειχα σκεφτει να τα βαψω.Χμμ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλως ορισες!Δοκιμασε το.Ειναι πολυ απλο και ευκολο.Καλο μηνα Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καλημέρα και καλό μήνα
    συγχαρητήρια για τα βραβεία
    όμορφη η δημιουργία με τα μπολάκια και τα χρώματα τους
    λάτρεψα το μωβάκι και το φουξιάκι (τα αγαπημενα μου χρώματα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλο μηνα!
    Εγιναν πολυ ομορφα και το πουα τα δινει υφος πολυ παιχνιδιαρικο!!
    Καλη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πανέμορφα τα κουπάκια σου γλυκούλα μου!!Καλή επιτυχία στο δημιουργικό μου Giveaway!! Κι εγώ τα κουπάκια τα κάνω ψηφιδωτά!!Θα σας τα δείξω!!!φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή