Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΔΩΡΑ,ΟΡΓΑΝΩΣΗ και ΔΩΡΑΚΙΑ ΓΙΑ ΣΑΣ

ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΔΩΡΑ,ΟΡΓΑΝΩΣΗ και ΔΩΡΑΚΙΑ ΓΙΑ ΣΑΣ
Απο το εργαστηρι της κουζινας μου στην καταναλωση
Καλημερα σε ολους!!! Αυτες τις μερες ανειλλημενες υποχρεωσεις με κρατησαν μακρυα απο το blog μου οχι ομως και απο σας.Επελεξα να κανω τον θεατη μεχρι εχθες.
Πριν ξεκινησω ομως να σας λεω τι προλαβα να κανω θα ηθελα να πω ενα μεγαλο ευχαριστω στο Κατερινακι απο το http://diamadaki.blogspot.gr/ που  με φιλοξενησε στην τελευταια της αναρτηση.
Την προηγουμενη εβδομαδα λοιπον ενας καλος μας γειτονας, μας εφερε απο το κτημα του δυο μεγαλες σακουλες με βερυκοκα(Να' ναι καλα ο ανθρωπος).Ετοιμη ημουν να αγορασω.Οχι για να τα κανω μαρμελαδα αλλα για να φτιαξω το αγαπημενο μου λικερ που γινεται απο κουκουτσια.Δεν υπαρχει καλυτερο λικερ απο αυτο που κανει η μαμα μου με κονιακ και κουκουτσια απο βερυκοκα.Η επομενη αναρτηση μου θα ειναι αυτη η συνταγη.
Μια απο τις αγαπημενες μου ασχολιες βλεπετε(οταν δεν καταγινομαι με τα τενεκεδακια και τα μπουκαλια μου) ειναι να φτιαχνω γλυκα του κουταλιου,μαρμελαδες,λικερ και τουρσια.Τα οποια άλλα καταναλωνονται απο μας και άλλα γινονται δωρακια σε συγγενεις και φιλους(και τωρα λογω κρισης περισσοτερο)..Καπως ετσι εγιναν και τα βερυκοκα  μαρμελαδα για τον χειμωνα και μαλιστα αρκετη.Επειδη ομως τα βαζα αποτελουν ενα μεγαλο μερος της αποθηκευσης χωρου στα ντουλαπια μου δεν εβαζα παντα αυτοκολλητες ετικετες με αποτελεσμα να μην ξεχωριζα τα περιεχομενα.Αλλα και οταν θυμομουνα να βαλω δεν εμενα ευχαριστημενη απο την εμφανιση τους,ειδικα οταν τα προοριζα για δωρακια.
Φετος ομως ανακαλυψα καποιες ιστοσελιδες οι οποιες  παρεχουν δωρεαν ετικετες σε μορφη PDF και σε ορισμενες εχεις την δυνατοτητα να παρεμβεις στο κειμενο και να γραψεις οτι θελεις.Εκτοτε τις εκτυπωνω και τις χρησιμοποιω ανελλιπως παντου.(Θυμαστε?http://starhomecraft.blogspot.gr/2012_05_01_archive.htmlhttp://starhomecraft.blogspot.gr/2012/06/blog-post_22.html)

.Αυτες ειναι καποιες ιστοσελιδες που μπορειτε να τις βρειτε:http://tipnut.com/canning-jar-labels/, http://frugalliving.about.com/od/canningfoods/tp/Canning_Jar_Labels.htm, Αλλά μπορειτε να φτιαξετε και μονες σας οπως εδω:http://thecraftingchicks.com/2011/05/summer-activity-jars-and-grab-bags.html.Βεβαια απαραιτητη προϋπόθεση ειναι η ύπαρξη εκτυπωτή.


Ολο αυτο το διαστημα διεκρινα σε αρκετα μπλογκοσπιτακια το μερακι και την αγαπη για την παραδοση που παραλαβαμε ολες απο τις μαμαδες μας και θα κληροδοτησουμε στα παιδια μας μεσα απο αυτες τις συνταγες
                                                    ΔΩΡΑΚΙ  ΚΑΝΕΙΣ?

 Βεβαια "δεν εχουμε ολες εκτυπωτη" θα μου πεις.Γι αυτο και γω αναλαμβανω να στειλω ταχυδρομικως απο 5 φυλλα με ετικετες  στις πρωτες 5 τυχερες που θα μου το ζητησουν στα σχολια.Δεν προκειται για κληρωση ουτε ειστε υποχρεωμενες να ειστε μελη μου.

Θα χαρω να δω να τις χρησιμοποιειτε στις κατασκευες σας!
                      
                                                              Φιλιά
                                                           Αναστασια
                           

21 σχόλια:

  1. Ειλικρινά μου αρέσουν πολύ και ο εκτυπωτής μου είναι χαλασμένος :( Θα χαιρόμουν πολύ να τις είχα! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ, με ενδιαφέρουν πολύ οι ετικέτες για τις μαρμελάδες μου και για τα λικέρ μου. Εχω εκτυπωτή δεν θέλω να σε βάλω σε κόπο να μου τις στείλεις.
    χάρηκα πολύ που σε γνωρισα
    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλεια !!!!!!!!!!!Στείλτα μου με email: lilaloloy@gmail.com Με ενδιαφέρουν τα patterns.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ξεκιναω να γραφω!Αρα παλι μενουν αλλες 4 θεσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ καλή ιδέα!Σε ευχαριστούμε για τις πληροφορίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω.Χαιρομαι και γω οταν τις μοιραζομαι μαζι σας!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Αναστασία.
    Ωραία η ιδέα για δωράκια φτιαγμένα από τα χεράκια μας! Μ΄άρεσε και η αφιλοκερδής προσφορά σου.
    Εύγε σου!

    Σε χαιρετώ
    Ζαμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Α! Ξέχασα να σημειώσω, ότι έχω εκτυπωτή και θα το προσπαθήσω κι εγώ. :)

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να'σαι καλα Ζαμπια μου!Χαιρομαι που σε ακουω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΤΙΚΕΤΕΣ, ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και μενα γιατι ειναι πολυ απλες,μπορεις να κανεις οτι σχεδιο θες,και αφαιρουνται ευκολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Που τις ξετρύπωσες......είναι πολύ ομορφες και πάνω από όλα χρήσιμες. Και ναι, θα τις ήθελα κι εγώ παρακαλώ. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φιλενάδα,πολύ ωραία η προσφορά σου!Και μια που σήμερα θα φτιάξω μαρμελάδα,θα χαρώ αν μου τις στείλεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Delicious!!! take a look on my blog and if you like we can follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ωραίες οι ετικετούλες σου!Και μπράβο για τη διάθεσή σου να τις κάνεις δωράκι σε όποιες δεν έχουν εκτυπωτή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γεια σας! θελω πολυ να κερδισω γιατι δεν εχω εκτυπωτη.. :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γεια σας! θελω πολυ να κερδισω γιατι δεν εχω εκτυπωτη.. :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή