Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

ΠΑΛΙΕΣ ΚΑΙ ΞΥΛΙΝΕΣ ΑΛΛΑ ΜΟΝΤΕΡΝΕΣ ΚΟΥΤΑΛΕΣ

ΠΑΛΙΕΣ ΚΑΙ ΞΥΛΙΝΕΣ  ΑΛΛΑ ΜΟΝΤΕΡΝΕΣ  ΚΟΥΤΑΛΕΣ(DYI)



Αυτη την καταπληκτικη ιδεα την ανακαλυψα στο houseoffiftyblog.blogspot.com.Βεβαια εγω την προσαρμοσα στο προσωπικο μου γουστο.

 Δειτε πως:








  ΥΛΙΚΑ:
-Μπογιες για ξυλο(οι συγκεκριμενες ειναι   υδατοδιαλυτες)
-διαφανο προστατευτικο βερνικι
-κολλητικη ταινια
-πινελο
-σελοτέιπ
-ψαλιδι







    πρωτα κολλαμε περιμετρικα την ταινια για   να οριοθετησουμε το σημειο που θελουμε να βαψουμε.














          ξεκιναμε το βαψιμο

















αφηνουμε να στεγνωσουν και αν χρειαστει επαναλαμβανουμε μεχρι να βαφτει ομοιομορφα











 Οταν αποκτησουμε το επιθυμητο αποτελεσμα αφαιρουμε το σελοτέιπ και   επιστρωνουμε το  βαμμενο σημειο με προστατευτικο βερνικι.Μπορειτε να χρησιμοποιησετε ολα τα ειδη μπογιας (διαφανες, λαδομπογιες  κ.τ.λ.), βλ.φωτογραφιες παρακατω αρκει να επιστρωσετε στο τελος προστατευτικο βερνικι.



καποια παραδειγματα απο διαφορες μπογιες



















καποια παραδειγματα απο διαφορες μπογιες
















        




                       ΚΑΛΗ  ΕΠΙΤΥΧΙΑ


3 σχόλια:

  1. Πρώτη και καλή? Ελπίζω να είμαι γουρλού! Υπέροχες οι κουτάλες! Μπράβο! Φιλάκια καλή αρχή! Ότι χρειαστείς ξέρεις που να με βρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μολις ανακαλυψα πως να αναρτησω το blog σου στην λιστα των ιστολογιων μου.Εισαι και η ΠΡΩΤΗ κυριολεκτικα.

      Διαγραφή
  2. Να και οι κουτάλες! Πολύ όμορφο το αποτέλεσμα. Η πουά έχει πολύ πλάκα! Θέλω κι εγώ να βρω χρόνο να τις μεταμορφώσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή